Reklama

ANGORKA to wkładka do ANGORY, tygodnika społeczno-politycznego mającego – jako jedyny w kraju – formułę przeglądu prasy krajowej i światowej.

TYGODNIK ANGORA to:

  • unikalne pismo na polskim rynku prasowym
  • jedyny w kraju przegląd prasy krajowej i światowej
  • zawiera najlepsze teksty dziennikarskie
  • niezależne politycznie i światopoglądowo.

Na rynku prasowym ANGORA funkcjonuje od 1990 roku. Ma ugruntowaną pozycję i liczącą się grupę stałych czytelników. Jest liderem na rynku sprzedaży wśród tygodników społeczno-politycznych. Nakład pisma to ok. 500 000 egz. Średnia sprzedaż w okresie styczeń – listopad 2012 r. wyniosła 355 933 egz. (dla porównania: „Polityka” – 126 784, „Uważam Rze” 130 794, „Newsweek Polska” – 119 857, „Wprost” – 74 616 egz.).

SMG/KRC A Millward Brown Company, instytut badający czytelnictwo prasy, stwierdza, że ANGORĘ czyta co dziewiąty Polak. Czytelnictwo tygodnika wynosi 11% w cyklu czytelnictwa sezonowego (CCS, VII – XII’12) i 5,11% w cyklu ostatniego wydania (COP, VII – XII’12). Dla porównania: „Newsweek” – 2,68%, „Polityka” – 2,28%, „Wprost” – 1,61%, „Uważam Rze” – 1,36. Oznacza to, że ok. 3,3 miliona osób deklaruje czytanie naszego tygodnika co najmniej raz w miesiącu, a prawie połowa z nich czyta każdy numer.

Kontakt w sprawie reklamy: Grażyna Augustyniak.

Comments

comments

Dodaj komentarz